Couch

Servus beinand,
wer kennt die Couch noch von damals? Legendäre Gespräche mit dem Olchinger, Lemmy, QLB, Kraiburger und vielen vielen anderen. Ist noch einer da? Ich hab a paar 1328er im Kühlschrank und mach mir erst moi a Hobe auf fump. Haaaallloooooo ist da jemand?

Morgens um halb sieben haust Du Dich mit ner Hoiben aufd Couch? Respekt!

ja mei Stitch, unsere Situation is hoid ned anders derbackbar :wink:

Wenn koana mehr kumd, dann geh i jetzt in´d Arbat. Bis später und denkts dran, Rauchverbot und leere Flaschen in die Kistn, Servus

Jetzt hätt i Zeit … Na, dann … :wink:

griasde bluelady, schön dass Du wieder mal auf der Kautsch bist. Alles gut?

Jepp! Vorsichtig optimistisch! … und froh, dass hier im lf Menschen Witze verstehen! :wink:

Machts amoi Platz do! I mecht a no aufd Kautsch! Bierchen?

Bevua die Stammplatzla wieda ois in Beschlog nehmen… kamot a boa Minuten huckn… scho oag durchgsessn.

Sodalla, jez noch Unterhaching hatschn, baba.

ui, war des a Nacht. Gestern in da Boazn, nur ein Thema, Sechzge. I glab des werd no spannend, guad dass mia a Kautsch hom. Der Kühlschrank is voi und Chips san a gnua do. Es is verdächtig ruhig um unsern Sonnengott. Heut bin ich verhalten optimistisch und glaub dass der an seinem Ausstieg bastelt. Zur Not gibt´s an Plan B vom e.V. Insolvenz der KG, Rückführung der Spielrechte an den e.V., Heimkehr. Meine Fresse bin i heid optimistisch. Guad dass no a Bier im Kühlschrank is… fump, Prost Stitch

Grias eich!

Griaß di!

Zeit fia a Hülsn, zum Wohl.

Guten Morgen, was wohl heute passiert? Wann platzt die Bombe, was kommt heute bei den Gesprächen bzgl. Arenaauszug raus? Meine Fresse, es ist mir zu ruhig. Obwohl ich schon sagen muss, dass ich den handelnden Akteuren es e.V. völlig vertraue. Der Robert wirds schon richten. Ich hoffe nur, dass er uns noch lange erhalten bleibt, ebenso der Roman. Ich setz amoi an Kaffää auf und stell a boar Kroasoons aufn Disch. Bis später…

Da es heute wohl ein spannender Tag wird werde ich mich auch mal auf die Couch setzen und warten was so passiert… aAugustineraufmach

Irgend an Schepperer gibt’s heut noch, da bin ich auch überzeugt.

Wo sind eigentlich der Quedlinburger und die Ella?

I bin wie jeder aundre hier wohl a total aufdraht desweng… vün Dank fia die Kroasooons, owa i hob scho a Fischsemmerl gessn.

mei die Ella, lang is her. Da Qwubbel war a lang nimma do. Aber da Lemmy fehlt richtig :frowning:

an Gustl? so fria? ok, bin dabei, klönk prost

mei is des fad do herin. Des Warten auf NAchrichten is echt anstrengend. Da trink ich doch no a Hoibe fump

Jo, schwabs weg Oida… und wos haaßt do zfruah fia a Gustl… fia a Gustl bzw. üwahaupts a Biertschi is es nie fruah gnua!

Tja das es a so langweilig wird hätt ich auch nicht gedacht… flupdieletztehoibefürheidaufmach