na guad, oane mach i mia no auf, dann is aba Schluss fia heid…
Mia is heid eher nach am Eiserl, no wea oans?
A Eis? Ok
ah, die Couch is wieder da. Danke Didi! I bin ja jobbedingt bloß außerhalb der Arbeitszeit im Forum unterwegs und Bier trink i a (fast) nimmer, aber i fläz mi moi auf a Fierabendapfelschorle her.
Hey geil, da Chris Willkommen auf unserer oidn kautsch, koa Bier? Hab des auch fast 4 Jahre durchgezogen. Derzeit eher wieder häufiger
Bei mir sinds jetzt auch schon fast 5 Jahre - wobei die 0,0-Bier-Phase gute 3 Jahre gedauert hat, jetzt hab ich mich bei so durchschnittlich einer Halben im Monat eingependelt. Das ist dann aber auch absolutes Genuss-Trinken und meistens eher zu besonderen Anlässen.
Joahrelong ka Biertschi… es hobts do an Boscha!
Guad moing, so dann besetz i mal die Couch. Bin ja gespannt ob heut was passiert. Da mir ja auch keine Biertrinker ham hab i moi a Cola in Kühlschrank…
Merci fia des Cola. I werd naarisch wenn des no länger dauert mit den Entscheidungen. AA oder Sechzger, was macht der Mecki, gibt es eine Insolvenz, ist die Erde rund und geht das Runde ins Eckige… wia mi des okotzt. Oder soll i doch a Bier dringa? Na, a Cola is besser…
Brauchst a bissl a Nervennahrung, gö? Scho zach die Woaterei, owa i bin zuversichtlich.
Fois da des Cola do nimma laungt, kaunst a Hölles vo Kloster Scheyern vo mir haum
Der Kraiburger braucht vllt. Nervennahrung. Stellt’s dem mal ne Halbe hin, er ist jetzt Namentlich beim Griss erwähnt worden:
"Werner Landmann (42): Der Historiker wurde von […], im Internet besser bekannt als “Kraiburger”, vorgeschlagen. War Gründungsmitglied der “Freunde des Sechzger Stadions”, bis 2003 sogar Vorstand. "
Boah stimmt… wart i hol glei no a Tragl Gustl, ned das es ausgeht. jetztmachimirdochahoibeauf
und wieda nix neies. Des is ned derbackbar… prost, merce fia des Gustl
I hob an Ziagl, vazupfts eich vo da Couch, brauch an Plotz zum Ausstrecken.
Tja Didi, muang bzw. heit is jo scho muang, wird si wohl a nix duan befiacht i… bis Monatsend is no Zeit.
Guad Moang, war des eine scheiß Nacht. Kaum gschlafa, bei der Dreckshitz. I hob amoi a Gösser Naturradler in Kühlschrank neigschdeid, fois oana ned glei mit ana Raparaturhoibn ofanga mog. Oiso wird des heid wieda nix mit Info´s. Gestern war i gern in da Gartenstadt gwesen. War ja ganz interessant bzgl. dem einen oder anderen Kandidaten. Wer da auf einmal um die Ecke kommt, wunder wunder und der Grismaik hat gleich einen Traumkandidaten gefunden, soso. Dann sollte man mal fragen warum er den so toll findet. Wespennest? Könnte sein… an alle an scheena Dog und angenehme Temperaturen und ned so a Drecksarschlochhitz wia gestern. Bis schbada, i muas a bissl wos arbadn…
ach ja, die Butterbrezn san fia eich…
Danke für die Brezn! Konn i jetzt braucha! Kaffee waar aaa fertig!
Schade, dass ich mir die Veranstaltung gestern nicht geben konnte, aber - wie der Kraiburger so schön sagte - man hat sich halt in 6 Jahren neue Hobbies gesucht und kann die nicht alle gleich wieder aufgeben, weil plötzlich Sechzge wieder um die Ecke kommt!
ja da hast Recht, noch dazu wissen wir ja immer noch nicht ob sich unter dem Mäntelchen 1860 nicht doch wieder ein grauenvoller Geselle verbirgt. Warten wir einfach in Ruhe ab und entscheiden zur rechten Zeit, wenn ALLE Fakten auf dem Tisch liegen, ob wir unser Herz und den dazugehörigen Terminkalender wieder vorbehaltlos öffnen. Merce fia den Kaffää
I hoff, doss oite Hosn wie da Didi und du Blue Lady - wobei ma oit zu ana Frau nie sogn soitat gö - weitahi regelmäßig eine schaun!
Mei, wos soj i sogn - i bin hoid oid! ;-)
(Obwohl ich mich innerlich manchmal wie 20 fühle!)
Jo, basst eh, i bin zwar no ned sooo oit - Schmäh - owa i waaß wosd manst… Peter Pan-Syndrom :-)
Wie gsogt, schauts wuascht wos kummt, öfter hier eine, so oite Hosn braucht ma!