Couch

Ehh kloar!
Prost!

Die Couch… wie geil!
I setz mi aufn Sesse, weil i an Plotz brach nach dera Nacht von dene Ewiggestrigen (nurscherz).
I drink a koan Hopfa ned, weil i dem Gin-Tonic zuado bin.
Hobe d’Ehre! Zum Woi!

so, ich hoffe, das war der letzte Versuch mit dem Dialekt - ich kanns ja eh nicht so gut wie Ihr!

Guten Morgen Kautschgemeinde, i trink jetzt erst amoi an Kaffää, weil i an leichten Kater hob. Gestern Nachmittag im Biergarten 2 Radlermaß und dann no oa richtige Maß. Bsuffa :frowning: i vertrag nimmer so arg vui. Is aber a ned schlimm, dann werd´s billiger und dauert ned so lang. Dafür hob i heid im Kühlschrank a Gösser Naturradler, einfach lecker, des Gesöff :slight_smile:
Ich stell mal ein paar rein zum Probieren. Ih wünsch Euch ein flauschiges Wochenende…

Gösser is jo ausm Steirerlaund gö… boid bin i wieda duat :slight_smile:

Probier ruhig amoi des quasi normale Biertschi vo Gösser, des Märzen… hot an kräftigen Geschmack.

Kaffee?? Ja, bitte! I hob aba leida koane Buttabrenzn, sondan bloß Müsli anzubieten! ;-)

As nexte Moj gibts dafia Weißwüaschd!

Vui Spaß am WE! Bei uns is heit a groß`Fest - da gfrei i mi drauf!

[url]http://www.rio-konkret.de/de/aktuelles115612/[/url]

I bin Grad in Florenz, Hock mi aber trotzdem her wenn’s recht is

hey cool, Florenz. Des steht nächstes Jahr auf meiner Liste mit Wohnmobil, Frau und Wauzi´s. Vui Spaß no

kenn i doch, i glab i hob scho fast a jed´s Bier drunga. Obwohl des wahrscheinlich a Kas is, weil´s vui z´vui verschiedene Biere gibt…

Und taugt da des Märzen vo Gösser? Puntigamer kennst daun fix a, oda? Is wie Gösser ausm Steirerlaund bzw. aus da Laundeshauptstodt Graz, ausm Stodtteu Puntigam, duat bin i quasi letztens mit da Bim zuwi gfoahn… Puntigamer Sturm Graz :-)

Jo, olle Bierle wird ma nie verköstigen kenna, beispüsweis hot Oberfranken die hexte Brauereidichte wödweit, do wirst nimma fertig :-)

Hob bis jez a ned vü Exotisches probiert… moi chinesisches Bierle (mit Reis braut), moi wos aus Thailaund und a boa Sochn aus gaunz Europa.

Owa in Oitbayern und Österreich haumma gnua leiwande Bierle, basst eh… jez kriag i voi an Duascht auf a Hoiwe, wann i des zam tipp.

I bin hauptsächlich zwecks dem fuasboi do
http://webapp-phone.tagblatt.ch/sport/im-vorhof-der-hoelle;art120097,5018135

i mog eher ned so kräftige Biere, eher die milderen Sorten. Aber woasd ja eh, in der Not frisst der Deifi Fliang. Aba Du hosd scho Recht, in Bayern und Österreich gibt´s scho feine Biere. Heid is mir ned nach Bier, i trink jez a frisches Wasser und guad is fia heid…

ja spinnst, des hob i amoi im Fernsehn gseng. A ganzer Bericht über des Spektakel, uiuiui, dann viel Spaß und riskier koa Lippn ;-)

seids bitte ned so laut, i dad heid Nacht gern amoi wieda schlaffa. So arg weit wohn i ned weg. Die letzte und vorletzte Nacht war hitzetechnisch ein Alptraum, dann brauch i heid NAcht mei Ruah ;-)

Ach Didi, stell Dich bloß nicht so an. Noch 2, 3 Halbe und ein Schnaps - schon schläfst Du wunderbar.
Prost

i mog heid koa Bier und definitiv koan Schnaps. Des Wasser is lecker und guad is. Ok, ich mach´s Fenster zua und wehe meine Hund hecheln dann weil´s eana z´hoas is… Mia is z´warm, hoffentlich is de Hitz boid vorbei meckermaulschimpf ;-)

I schwab afoch fian Didi a bissl wos mit, der vatrogt eh nix mehr, scho goa ned bei dera Hitz gö :slight_smile:

i bin a oida Sack und einfach nimma so belastungsfähig ois wia fria. Hau nei Drangla und laß dir´s schmecken :-)

Gööö, mei gaunz gaunz oite Omama schwabt a jen Tog brav ihre boa Hoiwe, du bist ma scho ana… :P

I glaub weng da Hitz wirds heit aufd Nocht ned besser fia di… i wohn im Erdgschoss auf da Nordseitn und dennoch treibts ma den Schweiß aufd Stirn :-)

meine Tiger und ich leiden auch - heute nur Mate-Tee, mal schaun, ob morgen ne Halbe oder ein GT geht… Gute Nacht

Nix für schwache Nerven. Hab’s mir harmloser vorgestellt. Rot hat im Finale übrigens verloren!