Die Couch… wie geil!
I setz mi aufn Sesse, weil i an Plotz brach nach dera Nacht von dene Ewiggestrigen (nurscherz).
I drink a koan Hopfa ned, weil i dem Gin-Tonic zuado bin.
Hobe d’Ehre! Zum Woi!
so, ich hoffe, das war der letzte Versuch mit dem Dialekt - ich kanns ja eh nicht so gut wie Ihr!
Guten Morgen Kautschgemeinde, i trink jetzt erst amoi an Kaffää, weil i an leichten Kater hob. Gestern Nachmittag im Biergarten 2 Radlermaß und dann no oa richtige Maß. Bsuffa i vertrag nimmer so arg vui. Is aber a ned schlimm, dann werd´s billiger und dauert ned so lang. Dafür hob i heid im Kühlschrank a Gösser Naturradler, einfach lecker, des Gesöff
Ich stell mal ein paar rein zum Probieren. Ih wünsch Euch ein flauschiges Wochenende…
Und taugt da des Märzen vo Gösser? Puntigamer kennst daun fix a, oda? Is wie Gösser ausm Steirerlaund bzw. aus da Laundeshauptstodt Graz, ausm Stodtteu Puntigam, duat bin i quasi letztens mit da Bim zuwi gfoahn… Puntigamer Sturm Graz :-)
Jo, olle Bierle wird ma nie verköstigen kenna, beispüsweis hot Oberfranken die hexte Brauereidichte wödweit, do wirst nimma fertig :-)
Hob bis jez a ned vü Exotisches probiert… moi chinesisches Bierle (mit Reis braut), moi wos aus Thailaund und a boa Sochn aus gaunz Europa.
Owa in Oitbayern und Österreich haumma gnua leiwande Bierle, basst eh… jez kriag i voi an Duascht auf a Hoiwe, wann i des zam tipp.
i mog eher ned so kräftige Biere, eher die milderen Sorten. Aber woasd ja eh, in der Not frisst der Deifi Fliang. Aba Du hosd scho Recht, in Bayern und Österreich gibt´s scho feine Biere. Heid is mir ned nach Bier, i trink jez a frisches Wasser und guad is fia heid…
seids bitte ned so laut, i dad heid Nacht gern amoi wieda schlaffa. So arg weit wohn i ned weg. Die letzte und vorletzte Nacht war hitzetechnisch ein Alptraum, dann brauch i heid NAcht mei Ruah ;-)
i mog heid koa Bier und definitiv koan Schnaps. Des Wasser is lecker und guad is. Ok, ich mach´s Fenster zua und wehe meine Hund hecheln dann weil´s eana z´hoas is… Mia is z´warm, hoffentlich is de Hitz boid vorbei meckermaulschimpf ;-)