bin ganz nei da. Und bevor i mein Senf zu de großn (vereins-)politsichen Sachan dazuagieb, hob i ma denkt, i gib mein Beitrag zu wos, vo dem i wirklich wos vasteh:
i trink grad a Russn Mass, aber mit wesentlich mehr Limo als Weissbier…und natürlich von Paulaner. (ja ja, i woaß, die ham a Scheiss Sponsoring mit die Stricher, aber do kann i a nix dafür).
Mehrer Alk geht jetzt ned, i fahr heit nacht nach Südtirol zum Entspannen und zum Radln, und bsuffn fahrn schaut a aweng bled aus
Smartphone bleibt dahoam (i nimm nur mei uraltes Handy ohne inet mit (für notfälle). Zeitungen wern a koane kafft, des solln 8 Tage nur zum Abschalten werden, auch von Sechzge und dem ganzen Hype wegen der Versammlung.
Abschallten, Radln, Chillen, kein Fussball, kein Sechzig, des brauch i einfach mal…Und einfach nur Südtirol genießen, diese Gegend ist für mich ein wahres Paradies, einfach nur traumhaft.
So, i trink jetzt die Mass aus, und hau mi no aweng aufs Ohr.
Pfiad eich, vui Glück auf der MV…aber hauts eich ned die Köpf ei
@Chevy: lass dir nix gfalln, wenn dir oaner vo da ARGE bled kimmt, dann zoagst eahm wo der Rheinische Hammer hängt.
Merce Raphi,
bist a auf der Versammlung? i bin ja koa Mitglied mehr und des basst scho so (momentan zumindest).
Liest man im LF die Posts bezüglich der Mitglieder, dann biste als Nichtmitglied eh nur noch Fan zweiter Klasse, aber des is mir a Wurscht.
i bin scho amoi nausgflogn aus einer MV, so gesehn ist es also sogar fast wie ein Selbstschutz, dass i do ned dabei bin. i kenn mi, i kann da ganz schnell mal explodieren.
Siehste, und drum gfrei i mi wie a schnitzel auf meine völlig löwenfreien Tage. Und wie es ausgangen is im Zenith, des erfahr i hald dann erst iwann mal…des basst scho so.