Der Wer-hat-sich-grad-a-Halbe-aufgmacht-Thread

i zieh au no a Weisse, oder au mee
Auf 60

so was aba, jetzt is doch do de 7te. Wens moi laft. Wos für a geile Stimmung im Stadion is bis nach Kassel zumspürn gwesn. Moi schaun was der ksv morgen macht3

gestern war´s ein klassischer Gustl oder auch mehr, i woas nimma so genau

heit no a weiss Bier zom klar werda…

Birra Moretti am Comer See. Herrlich…

Birra Moretti ist g… Gfrei mi scho, wenn i’s in 14 Dog wieda dringga deaf!

Gibt’s auch in abgefahrenen Mischungen - z.B. mit Birne oder Apfel …

i mach jez dann amoi a Pause. I hob zwar no ned definiert wann dann is, aber irgendwann is so weit…

ok heid no ned. I war grad im Getränkemarkt und hob leere Flaschn zruck bracht. Da is a so a nettes 6er Tragerl vo Maxlrainer „Maxl“ rumgstandn. Mei hod des net glacht, dann hob i´s mit gnumma…

Also des Birra Moretti ist wirklich guter Stoff, schmeckt sauguad. Hab grad wieder ein paar “probiert“, musste dermaßen laut lachen als ich im Spieltagsfred glesen, dass manche für die Aufstiegsspiele in die Arena wollen, wegen der 70000 Zuschauer. Nach dem vierten Spieltag! In die Arena! Hör jetzt wieder auf zu lesen und trinken, die Leut schaun schon komisch…
Wobei, ein Birra geht noch…
Prost

Klar, bevor das arme Tragerl da womöglich noch vollkommen vereinsamt und depressiv wird. Jeden Tag eine gute Tat! :)

es war ja auch noch ein ganz Kleines, nur 6 Stück drin. Mei, wia´s sich´s gfreut hat, echt nett… es wollte auch gleich seiner Bestimmung zugeführt werden, jetzt san nur noch 2 da. Die freun sich schon und liegen brav im Kühli :-)

mit dem Krombacher laft des ned so guard. Hob a moi für die 2te Hz a paar chiemseeer koid gstait.
Geile Stimmung eigentlich.
Reportr a ned so aufdringlich.
Der Hund ko jetzt des kromb. Weidasaufa.

juhuuu des 3te . Chiemseer mit 2e hehe. Gruss aus Kassel

die H-Pweisse schmeckt heit wieder guat,
nach soam sieg

Nach der heutigen Anstrengung beim Zuschauen und bei der Nachbereitung im Internet gibt es jetzt ein Münchner Hell von Hacker-Pschorr.
Auf die Löwen, auf die Löwen, auf die Löwen, Proooooost!!

Sodele, a wieder dahoam in good old germany. Ciao Ciao Bella Italia, und Grazie für 10 supergeile Tage.
5 Tage Kalterer See & 5 Tage Gardasee…einfach nur traumhaft.

Na Chevy, wie warn die paar Tage in deiner ehemaligen „Wahlheimat“, hast dich noch aweng auskannt in München?
Wo hastn pennt? Beim Drangla? Hast in unserer oidn Brauerei a amoi vorbei gschaut? Aso nah, die gibts ja leider nimmer in der Au.

Und i hab des gnadenlos durchgezogen, kein Smartphone, keine Zeitungen, kein Forum, kein Internet…oiso praktisch wie im Dschungelcamp, höhö.
Und 10 Tage koa Sechzge…und i habs trotzdem überlebt. War halt a bisserl „Back to the Roots“, und ich fands genial und ganz im Ernst: Sowas kann ich jedem mal empfehlen, einfach mal paar Tage komplett ohne den ganzen virtuellen Kram…das schadet niemanden.

Von der Versammlung weiß ich lediglich das Ergebnis (und das auch erst seit heute), mehr brauch ich da auch nicht zu wissen, nachlesen tu ich auf jeden Fall nix.

Oki doki Kollege, i zock jetzt no aweng auf der daddelkiste (playstation hab ich aber auch null vermisst, obwohl ich schon gerne zock).

Und a Cola-Weizn gibts a dazua…Prost ! :-)

so,hob mer mal wieder a HP weisse geschnappt,
auf sechzig,
und fleissig gwinna de Löwen damit’s mit dem Aufstieg klappt-Prost.
Bald spiel’n wir CL,
auf Augenhöhe mit Barca,
We go to the T(Fl)op…,
aber die Sprich sen schoa guat,
was die 2 Deppen gsagt ham.
mi hats schier aus’m Sessel glupft

Heute mal ein Helles vom Hofbrauhaus Berchtesgaden.
Geht auch wida gut nei.

seit Jahren sauf ich nur noch Helles. Mir steht´s grad bis zum Kragen. Ich hab jetzt mit der Gewalt zwoa Gustl neipresst und des hoasd wos. Jez steig i amoi wieda auf a Weißbier um und hob mir grad ein Unertl Erinnerungstrunk Ursud kafd. Jez schau ma moi

i han grad a hp Weisse zogn…
Uff,d sechzger