Couch

Welcome, Moser Liesl wäre da meine Empfehlung

ist das nicht das Mooser von Arco Bräu?

ja da fehlte das o

na d

na dann, jez kenn i´s aa… :-)

irgendwie komisch, ich komm grad heim. Mei Frau sogt, hosd a´s scho ghead, mia schbuin wieda dahoam. Im Radio is kema. In da AZ und tz liest ma´s a, aba do herin is Ruhe. Schbinn i grod? Oda fehlt mir grad was wichtiges, ok i kim grod vo da Boazn und i hob scho a boar Hoibe…

um genau zu sein, es waren 6 und jetzt wird mir auch klar was mir fehlte :wink: Mecki verpisst Dich, keiner vermisst Dich… ok der Piss vielleicht

soso, heute um 15 Uhr Pressekonferenz also. Der Mecki hat unterschrieben, aha. Seid´s ihr alle scho in da Gschäftsstelle und holt´s eire Jahreskarten? Koana do, so ein Graus, dann hock i mi amoi her und trink an Kaffää…

I sitz mi dazua… Kaffä hab i grad gholt und no a paar Butterbrezen aufn Tisch gstellt. Leider dauerts no so lang bis drei :frowning:

Ja, Moin!

So’n Kaffee würde ich auch nehmen. Das wird wieder ne Warterei…

was meints wie mia schaun wenn um die 3 die NAchricht kommt „Wir freuen uns Euch mitteilen zu können, dass wir zukünftig das Oly…“ ok, war jetzt ned wirklich lustig, i woas :wink:

spannend is auf jeden Fall, wos mia wieda hergem hom damit der Mecki unterschriem hod. Oder mia hom nix hergem, weiß man hoid ned

[color=#00FFFF][size=18]Champagner, die Dame und die Herren!
Champagner![/size][/color]
Steht in der Kühlung, muss nur schnell noch zum Arabisch-Unterricht, aber dann geselle ich mich dazu!
Prösterken in die Runde - à notre santé!

Merci beaucoup!
À la votre!

ich räum amoi die leeren Flaschn weg. Do schauts ja aus wia d´Sau. Sogar graucht habt´s tztztz, pfuideifi. So und jez hock i mi auf an Spezi her. Alkohol gäd seit Donnersdog gar nimma…

Danke fürs Wegramma, Didi!

Mei, war des a Dog gestern! Um 3 in da Fria aufgstandn und nach Schalding-Heiding gfahrn - 3 h ogstandn, nette Leit kennaglearnt und 2 Tickets kriagt. Nach endlosem Urlauber-Stau um hoibe zwejfe wieda dahoam gwen, wos gessn und 2 Stundn gschlaffa.

An Gaudi-Mehrkampf im Ort bsuacht, fotografiert und an Zeitungs-Bericht gschriebn.

Den örtlichen Fuassboi-Varein bsuacht, a bissal zugschaugt und beim Einweihen des neuen Sportheims ‚geholfen‘. Dabei gabs das gute Bräu im Moos.

Um neine war i völlig ‚groggy‘ im Bett - und heit und morgn gehts so ähnlich weida! GsD hob i in zwoa Wochan Urlaub!!

Kaffee, anyone!?

Ja merci, gerne an Kaffee.
Feile an meiner Begründung für den Antrag, mir schwirrt der Kopf und da kann ich an Kaffee gut brauchen.
Und wenn ois fertig is, dann gibt’s an Gin Tonic für alle. Hab für uns alle genügend Eiswürfel ins Gefrierfach…
Bis später

Dann gutes Gelingen :-)
Ich bring was Essbares mit.

Guad Moang, i hob heid Nacht ned so guad gschlaffa, deshoib gibt´s glei a Kanne Kaffää. Butterbrezn liegn auf´m Tisch. An scheena Dog eich olle und hoffentlich hama boid alle Kartn fias Sechzger, ob Jahreskarte oder Tageskarte. Mittlerweiln muasd ja scho vorsichtig sei, wennst a Jahreskartn hosd, weil Du sofort gfragt wirst: „Ja wo hast die denn her. Is do ois mit rechten Dingen zuaganga?“ Uiuiui, da steigen die Emotins. Scheinbar is do irgendwia da Wurm drin. Pfiad Eich…

wo is eigentlsich da Drangla? Der werd doch ned im Suff… grübel

2 wochen nix von ihm gehört, gelesen…

Der hat sich im Suff dermaßen aufgführt und dann drum bettelt, dass wir ihn nausschmeissen…