Couch

Duat ma leid! Es war lang, laut, feucht und fröhlich! Hoffentlich hod mas net bis zu eich g’hert!

na, nix hob i ghead :-) a feines Bubu hob i gmacht. Hauptsach schee war´s bei Eich :-)

Heit rengts, do host a bissl a Obkühlung Didi

Ja Drangla, endlich is amoi a bissl kühler, des is ja nimma derbackbar. Meine haarigen Jungs san a wesentlich lockerer :slight_smile:

Mi ham etz hier in Florenz de Bettwanzn erwischt. Bin scheinbar allegorisch dagegen und aufm weg zum Arzt.

Die Bettwanzn in Panama City und Rio waren ned ganz no nervig.

Aber hilft ja nix. Also wenn i vom Doc zruck bin brauch i de Couch für mi allein. Des is dann a in eurem Interesse!

Ah jo, wannst draußen bei dera Hitz hackln muaßt, is des natiali oasch, owa oigemein dauert so a Hitzewön bei uns nie laung au. Hot hoid a jeder ollaweu wos am Wetter zum Motschgan :slight_smile: I hob a Zeitl laung in ana Dochgschosswohnung gwohnt, puh des woa wanns oag haaß woa richtig grauslig… owa a jez im Erdgschoss auf da Nordseitn huck i nur mit Untahos und Sockerln do hehe

Jez schau ma moi wos die neiche Wochn an Erkenntnissen bringt. Heit um 14:30 erst amoi des Spü geng die Reserve vom VfB Stuttgart schaun, a wann i bei dem Stream imma große Probleme hob den Boi zu erkennen :stuck_out_tongue:

Scheiße, völlig ok :-( viu Glück

Ois Guade, Kraiburger! I lass da ein Kaltgetränk da!

Kautsch kriagst natiali fia di Kraiburger, tapfer bleim :slight_smile:

@Oberlandler: Foisd des liest, schau amoi bitte in dei Postfoch hier im Forum!

so jetzt hab i mir an Kaffää gholt und setz mi doch kurz auf´d Kautsch. MV verschoben? Oh mein Gott, was das nun wieder bedeutet? Warum das denn? Weil in der KG Entscheidungen anstehen? Deshalb kann man keine MV im e.V. abhalten? Oder aber es ist mal wieder komplexer… der Mecki verkauft seine Anteile… der Mecki schießt neues Geld in die KG… wir kommen nicht aus der Scheißhaus Arena… wir machen einen auf Insolvenz… ach leck mich doch, so eine Scheiße, i hoi mir jez doch a Hoibe… Prost

Ich sehs a bissal positiver. Stellt euch vor, der Reisinger oder der Schmid oder der Fauser werden zu Themen befragt, die sie (noch) gar nicht beantworten können - dann ist doch die Stimmung ständig am Kochen und die Mitglieder werden sauer. Man will halt - m.E. - warten, bis man Fakten präsentieren kann und anscheinend kann man das am Sonntag noch nicht, weil noch Gespräche ausstehen, weil noch nicht alles in trockenen Tüchern ist, weil keine Verträge unterschrieben sind.

ja mag schon sein, aber i hob einfach Angst, dass jetzt wieder was passiert. Dass der Mecki Kohle locker macht, dass wir in der Kloschüssel bleim, dass wir weiterhin am Tropf des Jordaniers hängen, dass wir weiter Komapatient sind, dass wir weiter nicht selbstbestimmt sind, dass nach wie vor alles Scheiße ist. Ich hab zwar vollstes Vertrauen zu den handelnden Akteuren des e.V. aber evtl. fällt uns doch noch der Himmel auf den Kopf. Woasd wia i mona?

auch wenn’s für den morgigen Arbeitsbeginn nicht so klug ist: i brauch an Schnaps!
Kraiburger: schnellste und beste Besserung!
Dieser Verein - ich sag’s Euch… Prösterken in die Runde :wink:

Des hoid doch koa Sau aus. Da denkst, ok was soll passieren? Jetzt kommt der Neuanfang, die Befreiung. Und jetzt? Kommt jetzt der schachterldeifi?

Magst an Gin Tonic?

Den brauch i jetzt - so vui Bledheit bei manche Leit machd mi fertig!

Und langsam werd sogar i nervös - was ist da im Busch??

Buaschn… und Madln räusper heit dama wohl olle tschechern, wos?

Darauf, doss ois a guats End nimmt, prost

So dann setz ich mich auch mal dazu.

Wünsch allen Couchlern einen angenehmen und gemütlichen Abend.

Nervös bin i aa irgendwie, irgendwas ist da ned passad.

Jo, heute den Botanist mit Thomas Henry… vorher an Salod mit Ontrekott

Bin aufgwocht, i setz mi kurz aufd Kautsch nieda… fois da Kraiburger no do liegt, huck i mi em aufd Oarmlehne. I kau derzeit kaum schlofn, des is scho a Oart Thriller, oi die Geschehnisse um Sechzge grod, i vasuach des weitestgehend auszublenden, sunst wird ma jo total deppat. Obwoatn und Tee trinken bzw. vü Biertschi schwabn.

Jez hoff i moi, doss mei Mitgliedsausweis diese Wochn kummt, damit i beruhigt noch Bruck an da Mur foahn kau. A zruck gibts fia mi nimma, kloa ma kau jederzeit austreten, owa aus- und wieda eintreten is ned so meins.

Daun winsch i eich an guatn Stoat ind neiche Wochn und doss ma boid erfoahn, wos nun wirkli Soch is rund um die Verhandlungen bzw. doss des boid zu an aus unsrer Sicht guatn End kummt.

Baba und foits ned gö.

Guten Morgen beinanda,
die Nacht war mal wieder ein Brüller. Randale im Kuhstall. Den einzigen Nachbarn den wir haben is a Bauer mit Milchküh. Die ganze Nacht ham zwoa vo seine Mädels gebrüllt und gemuuht, dass i ned hob schlaffa kena. Irgnedwann hob i mi dann gfragt ob dene wos fehlt. Keine Ahnung, i bin ja ned so der Rinderspezialist, i esse sie ja ned amoi. Trotzdem war des irgendwie gruslig, weilst dir dann vorstellst dass es dene grad schlecht gäd. So jez stell i a Kanna Kaffää her und a boar Croissants. Irgendwie juckts mi, war da Kraiburger do? Hoffentlich gäds dem guad. Ois guade!!!