Couch

Ein anstrengender Tag, macht mal Platz… ich hab nen Gin-Tonic dabei, mag wer? Heute mal wieder Napue aus Finnland… feines Tröpfchen - genau das richtige, Bein hoch legen… aus die Maus. Prost Mädels und Jungs

Guatn Muang liawe Leit… da Didi wird si heit bestimmt wieda über den Regen gfrein, grod nieselts :slight_smile:

guad Moang, ja is des geil, Regen :slight_smile: so angenehme Temperaturen. Obwohl der nachher scho aufhern ko, weil i nämlich an Gartenzaun mid am Spezi um mei Haus ziang muas. De Stallmädels waren heid a ruhiger, wahrscheinlich war´s eana z´hoas. So jetzt gibt´s erst amoi an Kaffää, den brauch i jez, weil i gestern im Stüberl war (a echte Boazn) und a boar Birtschi (dad da Drangla song) ghobt hob. An scheena Dog eich olle :slight_smile:

Kaffee!? Danke!
Erdbeeren fia olle?!

Die Edith meint noch: Danke, dass es euch (noch) gibt! Ich hab mich viel zu lang auf fb rumgetrieben und hab begonnen am Verstand der Menschheit zu zweifeln!
Schön, hier doch wieder die geballte Kompetenz und (überwiegend) sachliche Diskussionskultur zu finden!
[size=18]:slight_smile:[/size]

Servus bluelady, facebook is einfach nur noch schrecklich. Obwohl es hier im Forum scho a ab und zua echt grantig war. Es stimmt aber scho, dass do herin eher eine sachliche Umgangsweise herrscht. Des soll a so bleim, bsonders auf der Kautsch. Merce fia de Erbeeren. Langsam kommen die Kirschen, hmmmm…

Apropos Kirschen: die gabs auch gestern - aber die lagen ca. 2 Std. rum - und so schnell konnst gar ned schaun, wie die das Schimmeln anfangen… also kleiner Tipp: waschen und gleich verzehren - nicht rumstehen lassen.
An Guadn!

Apropos Facebook @bluelady: Manst des is so schlau, dei Facebook-Seitn hier im Profil aunzugem? Des is fia jeden ersichtboa, a ohne aungmödt zu sei, dei Kloanaum steht a do… woit nur moi drauf hiweisen gö.

Danke! Hab’s entfernt.

(Mein fb-Name ist aber nicht mein ganz richtiger Klarname - aber auch der geht natürlich niemanden etwas an, der mich nicht kennt!)

Jo na, a hier im Forum host jo dein voin Naum im Profil aungem, wead den jez natiali ned erwähnen :slight_smile:

Hab mi jetzt a bissal (net ganz) vasteckt!

Übrigens: Prost! Schaug ma grad de U21 an - spuin ganz ansehnlich!

Jo, prost zruck, jede Hülsn a Schluck :slight_smile:

Guten Morgen! Kaffee??

Alles wird gut!

Guten Morgen, ja an Kaffää, merci. Wird wirklich alles gut? Bist Du sicher? völligverunsichert schwarzmal

Servus, jetz hob i dacht i nimm an Kaffee aber ruckts a bisserl zam noch dem Interview brauch i a Hoibe… Jetzt werds Zeit das Freidog werd.

irgendwie glaub i, dass wir den nimmer los wern. I drah durch, des gibt´s doch ned, oder? Und da Piss bietet eam no a Plattform. Eigentlich brauchad i jez a Beruhigungshoibe. Gäd aba ned, hob grod unsa Betriebsversammlung gschmissen und muas jez zur Gschäftsleitung, do soid i niachdan sei … glab i…

so dahoam und glei a Hoibe aufgrissn. Wnn i jez grod so nochdenk, dann woas immer no koana wo mia eigentlich spuin. I hab jez mei neie Mitgliedsnummer, nur kon i koa Dauerkartn fias Sechzga bestellen, weil des gäd hoid ned. Jez kumd da Mecki ums Eck und schwafelt von am Stadion in Riem. Ich fasse es nicht und der Piss macht Stimmung. Unfassbar eigentlich, aber i hob Gott sei Dank no a paar 1328er im Kühli. Prost

Des mit Riem howi scho damois vua Joahrn wo glesn, glaub Messestodt Riem haums damois gmant. Oiso zmindest da Stodtrot hot nix geng a Rückkehr ins Grünwoida.

Hob aufd Nocht freindlich weng meines Antrogs nochgfrogt, hob am Vuamittog a Antwuat mit meiner Mitgliedsnummer kriagt, im Juli soi da Ausweis kumman. Vuahi howi daun erfoahn, doss i scho Post kriagt hob hehe, bin grod ned so wirkli daham.

Jez is Hoibzeit und die Löwen führen mit 3:0 geng Anif.

Ich mach mir jetzt eine Untergiesinger Erhellung auf! Möge die Erhellung bis in die 114 reichen!

I hob aufd Nocht gnua gschwabt, hob ollaweu no an leichten Schädel… owa laungts ruhig gscheid zua :slight_smile:

Uiii…hier gibt’s ja auch ein Sofa! Supi. Ich nehme mir mal nen Capuccino und paar von den Vanille-Kipferln, wenn ich darf. War’n harter Tach heute.

Der Live-Stream auf der TZ-Seite ist ja niedlich. :slight_smile:
Vom Spiel bekommt man nicht allzuviel mit, aber der Donner im Hintergrund ist schwer imposant. :slight_smile: