Couch

Bei der AZ donnerts auch grad - ist wohl nix los auf dem Platz! :wink:

[media]https://youtu.be/vIMo1L3Mow0[/media]

Hast bei der Teekanne geklaut…

Leiwand, von Echorausch hatte ich damals das Album ‚Des mit dem‘, sonst hörte ich aber lieber Feinkost Paranoia :-)

Bin gerade so tiefenentspannt (danke August und das schöne Feierabendbier), ich könnt mich glatt mim Ismaik und mim Griss unterhalten ohne ihnen gleich zu sagen was ich von den beiden denk…

[media]Deichkind - Denken Sie Groß (Official Video) - YouTube

So ich mach dann mal den Drangla - Plopp!

wos is denn des fi a Musi? Da lob ich mir doch den guten alten Nick Cave und den schmeiß i jez o…[url]Nick Cave & The Bad Seeds - 'I Need You' (Official Video) - YouTube

Des is ois nix fian oitn Didi, des gaunze neimodische Glumpad do…

Huach amoi do, do host an Räpp im tiafstn Boarisch :-)

[media]https://youtu.be/t-WTUnoAffw[/media]

brrr, des gäd goar ned schüttel Rap is so ungefähr des ollaletzte Gruselzeigs. Mei Voda häd damois gsogt: „Mach die Nägamusi aus“ :wink: des hab i mir immer anhören müssen in die 70er von ihm wenn ich in meinem Kinderzimmer Led Zeppelin, Nazareth, Jethro Tull, Uriah Heep, Rainbow, Deep Purple, Judas Priest, Motörhead, AC/DC usw. auf meim Plattenspieler ghört hab… mei damois scho a Depp, und i ois braver Bua bin jez a oana :slight_smile:

Wie findst denn den Text, sofernsd üwahaupts eine gheat host? :slight_smile:

Mei Tante aus Ö hot a klane Plottnsammlung ghobt, unter aundam Deep Purple howi beim quasi Durchblattln gseh… i wiederum kau mit Rock ned vü aunfaungn, owa sunst huach i scho verschiedene Genres, i bin do recht offen. Und heitztog mim Internet bzw. YouTube hot ma jo unbegrenzte Möglichkeiten Musi zu entdecken, oiso ned nur wos Neichs, sundan a unbekannte Sochn, Raritäten. A wann jemand wie du wohl eher a Schoiplottn oda zmindest a CD hot, glaub i amoi :slight_smile:

Edit: Oda streamst a gern? Oiso online Musi huachn man i

na, i hob glei ausgschoidn :-)

Hardrock is heid a nimma so meins, eher Alternative(Biffy Clyro, Veils, Nick Cave, Muse, Placebo usw. von den aktuelleren Sachen oder von den alten Sachen Joy Division, Cure, P.I.L., Smiths, Sisters of Mercy, Sonic Youth, Violent Femmes, White Stripes usw.). Platten hab i alle verkauft und CD´s hob i a nimma. Ich hob mei Musik digitalisiert und auf einer Platte, des hör ich mir dann über WLAN auf meine Boxen an. Musik streamen? Na, da bin i altmodisch, i wüsst ned mal wie des geht :-)

Na jo, wannst a Liadl auf YouTube huachst, is des jo scho streamen :-) Ansunstn gibts no Streaming-Portale wie Deezer, Spotify usw.

Bis auf Nick Cave sogn mir oi die Interpreten goa nix, owa wie erwähnt is des ois ned so mei Foi, desweng howi mi nie damit befosst.

Kennst den hm quasi Dokumentarfüm B-Movie - Lust & Sound in West-Berlin? Do kummta a drin vua, oiso da Nick Cave, der hot jo a Zeitl laung duat glebt.

[media]B Movie: Lust & Sound in West Berlin (1979-1989) - Official Trailer - YouTube

i hob dahoam derzeit eh koa Internetz, oiso drauf gschissn :wink:

der Video, ja des war mei Zeit. In München eher schwierig, desweng war i vui in Berlin und Wien, da war die Underground Szene aktiver. Legendäre Clubs Linientreu in Berlin oder das U4 in Wien. Ausnahme war blos des Größenwahn, Substanz und a paar andere Punk/Wave Kneipen, die i scho wieda vergessen hob…

Didis wüde Jugend… jo, des U4 in Wean kenn i, oiso ned in echt, owa vo Büdl und vom Heansogn… bin boid in Wean, owa do schau i ma aundre Sochn au, beispüsweis Kaisermühlen und die oite Donau :slight_smile:

Kumm grad vom Singa - hod se irgendwas do? Naaa?!

Dann muass i doch no a Giasinga Erhellung aufmacha!

Prost :slight_smile: Hoffentlich find i muang im Steirerlaund an Hotspot, damit i die Geschehnisse rund um 60 verfoign kau :slight_smile:

uaaah, schlecht gschlaffa :frowning: das Rauschen im Blätterwald ist bedenklich und deutet evtl. auf an neia Kapitalgeber hin, der wahscheinlich im Gegenzug Anteile erwartet. Falls des so is, dann lafd des anders ois mia uns des gwünscht hom. Hoasd doch, dass weidergwurschtelt werd und da Mecki weider dabei is. Ob i mia dann a Jahreskartn kaffa werd, steht no in die Sterne. Pfui Deifi, so a Scheiß Freidog… i dua amoi a paar Gustl in den Kühlschrank, fia alle Fälle…

Puh, grod no mein Zug dawischt, diesmoi is er vo an aundan Gleis los gfoahn, guat doss i des gseh hob!

Glei Mödungen und des Forum prüft… no nix Neichs. Erst amoi a boa Schluck zur Beruhigung, hob jo an Proviant dabei hehe

I hoff, dossd di teischst Didi.

Einen wunderschönen guten Morgen Ladies 'n Genltemen.

Wie es heute auch kommt, bald ist endlich wieder Wochenende.

Guad dass Du ned hängen blim bist in Muc, guade Reise und sauf ned in da Friah scho ;-) I hoff a dass de Warterei boid a End hod und Klarheit besteht… i wui wieda ham, i fui mi do so …

…allan…

Kaffee?

Ich schlaf z.Zt. jede Nacht richtig schlecht - ich weiß aber nicht, woran das liegt: am Stress wega 60 oder am Stress im Beruf - beides waar möglich!

Kaffää? Sehr gern, Danke. Ja des schlecht schlafen hod der Deifi gseng. Des kann zu echte Probleme führen, ich weiß wovon ich red. Irgendwann haut´s einen zsam. Do sollte man schon aufpassn wenns länger dauert. Zwecks Sechzge schlaf i sicher ned schlecht, bei mir is des meist der Fall, wenn i Omds no die eine oder andere Erhellung konsumiere :wink: Ohne Alk schlaf i deutlich besser… a so a Schaaß, dad der Drangla jez song :slight_smile: