Couch

Hoffentlich hosd gnua Biertschi dabei Drangla, des werst braucha :frowning:

Didi Gustl raus, Druckbetankung

Des haltst einfach nimmer aus! Gustl raus zisch und EX… anders kannst as ned aushoidn. I mog doch nur oans, freiheit für Sechzge!

Da schließ ich mich an!

Scheiße Jungs, i hob scho des 3.

i hau mi heid so weg, anders derbackst des ned. Endlich a Chance die Zecke (is normal ned mei Sprachgebrauch, owa heid foid ma nix anders ei) los zum wern und dann des… i bin fassungslos wenn des stimmt

und i Depp hoid mi eisern dro, Vereinsaustritt mit AA, keine Spiele mehr angschaut. Jetzt wieder Eintritt in den Verein, Jahreskartn im Block L geplant mit lauter Irre und jez des. Ok, des Bier wirkt :slight_smile:

in mir zittert ois… ich bin so gspannt… darauf an Schnaps - kann nur besser wern…

Seawas liawe Leit, hob an Hotspot gfundn, bin in Ö… owa mit den Gedanken bei 60 und eich. Hoff ma aufs Beste…

Scheins benutzt neamd die Kautsch, leg i mi no a viertel Stund hi, owa i deaf ned eischlofn, wü später noch Innsbruck foahn, woit eigentli vuahi scho fuat, owa hob a bissl vaschlofn und ka Zeit mehr ghobt mein Rucksock zu packen :slight_smile: GÄÄÄHN… na i leg mi bessa do ned hi, i schlof sunst bestimmt ei… i dusch amoi, owa ned koit… Weichei :slight_smile:

Trink an Kaffee. Schnauf gut durch in der frischen Luft.

und doch eingschlaffa, hey Drangla aufwacha… ich mach omoi an Kaffää, geh schnell mid meine Hund Gassi und hoi Semmeln, bis glei…

Hehe na, bin woch bliem und foah grod durch Garmisch :slight_smile:

Kaffee!!?? Ja, bitte!

A Butterbrezn waar a net schlecht1 Moi schaugn!

Butterbrezn? Hob i koane dabei. I hob grod no zwoa Lampn aufghängt, was zu meinen absoluten Leidenschaften ghead. Da bohrst Löcher, die wern so groß, dass du a Sternsemme verstecka kosd, dann gipst as wieda zua und dann hauts da die FI-Schutzschalter jedsmoi naus, obwoi die onae Sicherung eh scho draußn is und des Liacht goar nimma geht. Des versteht wer wui, i ned. Ich HASSE Lampen aufhängen. Da Hasan soi in seim nächsten Lebn nur no Lampn aufhänga miassn. Des hod er jez davo, dass er uns so ärgert. An scheena Sonndog an ALLE!!!

Boahh! Lampen aufhängen! Ich mach ja viel selber - streichen, tapezieren, Löcher zugipsen, Bilder und Regale aufhängen, sogar Fliesen hab ich schon verlegt, aber Lampen aufhängen - Naaaaa! Da bezahl ich lieber einen Fachmann!

Hab koa Brezn gefunden, aber dafia Weißwiaschd!

Weißwiaschd klingt gut! Ich nehme auch ein Paar, falls noch welche übrig sind…:)

Alles, was mit Strom zu tun hat, überlasse ich auch lieber den Fachleuten. Mich hat’s vor etlichen Jahren bei sowas mal derartig von der Leiter gefetzt, seitdem muss ich das nicht mehr unbedingt haben.

nie wieda Lampen, definitiv. Jez gäds raus zum Unkraut jäten, langsam hob i koan Bock mehr… oder doch an Gustl? hmmm…

Nie wieda Unkraut jäten, mei Kreiz is völlig dahin, i kannt kotzen. I glab i bin fia so an Schmarrn einfach z´Oid … dann reiß i mia hoid an August auf. Prost Löwengemeinde

In Pasing woa ana mit seiner Gehhüf unterwegs, so a Wagl… der woa scheins aungsuffn und die Radl vo dem Wagl woan im Spoit zwischen Bahnsteigkantn und S-Bahn eiklemmt, mit a boa Leit haummas daun gschofft hehe. Sowos ähnliches is ma a amoi bassiert, ois i paniert gwen bin, bloß bin i ned mit ana Gehhüf, sundan mit meim Hax in den Spoit eine grutscht, irgendwo in Minga in da U-Bahn, hob zum Glick nur a Stickl vom oberen Schneidezahn valuan :slight_smile: