Couch

Guad Moang beinand, oiso der Drangla der Drangla, tztztztz, Glück ghabt. So jetzt gibt´s an Kaffää und dann lies i amoi wos der do jez bei uns einsteigen will. Der Mey, will der nun weitere Anteile kaufen oder die vom Mecki? Ja und dann? Was is mit Lehmann, Quandt usw. Gibt unsa Superinvestor auf? Steigt der Mey dann ein? Geht´s dann weiter wia bisher? Des is ja scho wieda ned derbackbar. I brauch no an Kaffää, bis schbäda

I kannt a an Kaffä anbieten!

I glaab, der Mey is a Ablenkungsmanöver …

Hmmm, so hob i des no gar ned gseng, Merce fian kaffää

Ah wooos Didi, des Stickl Zahn hot eh die Krankenkasse bezohlt, weus im sichtboan Frontbereich woa, zwa drei Minuten mit Blaulicht drauf bappt, fertig. Der mit da Gehhüf woa scho a Hawara haha, hob eam daun no gsogt, dossa si beim Aussteigen höfn lossn soi, ned dossa wieda mit die Radl stecken bleibt :-)

I wü kan Kaffee gö, trink i nie, schwab grod a Hülsn.

Edit: Lies des amoi Didi, liegt scho a boa Monat zruck, der hot Glick ghobt haha: [url]München: Betrunkener (22) wird in Großhadern von U-Bahn überrollt | Abendzeitung München

Des Glück hod ned a jeda puuh a hülsn? Um die Uhrzeit? Reschbeggd

so jetzt hob i doch no a bissl Unkraut zupft und jetzt geht´s ab in die Arbeit :frowning:
Prost Drangla… sauf weida, hosd Recht…

Genau so und ned aundas dama Didi!

so, jez hob i a paar Reutberger in Kühlschrank gstellt, lasst´s es eich schmecka. I mach mia jez oane auf fump Prost, weil anders is des Löwenlem nimma derbackbar

Ich bräuchte jetzt auch grad ganz dringend eins. Die Besprechung ist so endlos langweilig.

I nehm a oans! Insolventia, warum lasst Du so lang auf di warten?

ich hab mir ne Pulle aufgemacht,
bei dem ganzen Drama was da abgeht,i blick nix mehr
Prost auf sechzig

Guten Morgen liabe Leid,
jaja, so ist´s. Ich hab an Kaffää gmacht und a paar Butterbrezn hergstellt. Schau ma moi was der Dog so bringt. Bis schbäda…

Gähn! Danke! :slight_smile:

Danke dafür! I denk der Dog bringt nix und mia miassn bis näxte Woch no weider warten.

Oh ja, Kaffee kommt gut. Merce! :slight_smile:

Guatn Muang und prost… vielleicht siecht ma si jo heit in Laundshuat… mochts as guat Leitl.

Gibt’s den Kaffä a mit Schuss? Des hoidst ja nimmer aus…

Bleib du bei deiner warmen Müch mit Honig du Kamünteetrinker :slight_smile:

Hier san echte Drangla am Werk, a boa Hoiwe zum Fruahstuck, so schaut a erfoigreicher Stoat in den Tog aus

Morgen muss ich früh raus, ich koch an Filter-Kaffeetscherl für Euch mit, steht in der Thermoskanne, die Espressomaschine ist vorgeheizt. Habe die Ehre…

Mercä, Danke fian Kaffää. I brauch den dringend, gestern hob i a weng Durscht ghabt. Es san a boar Reutberger neiganga und jez hob i an Schädl auf brumm i stell dann amoi a boar Kroasoons her… heid dring i nix, vielleicht… wahrscheinlich… sicher… evtl…