Geschäftsführung und Sportchef

Jetzt is scho Midwoch und der 60er-Mo hod oiwei no nix ausghandelt. Ich glaab, der hod aa koane Konnäktschns, ned zua CSU und zum Pabst glei zwoamoi ned.
Da George58 hod sein Rausch vom Samsdog ollawei no ned ausgschlaffa und zareisst grod koan nossn Lappn ned. Do gähd oiso a nix mid a Giasinga Revolution.
Da Mayrhofa is beim Rocknroll-Danzn über seine eigna Fiass drübergflong und desweng grod a weng beleidigt und malad im Motor, ähm, im Kopf hob i gmoant. Jedenfois stodderds do drin aa grod a weng und mia kenna uns ned zvui erwartn von eahm. Schick ma eahm liawa auf Urlaub oda auf Kur, des duad eahm guad.
Wos mach ma nachad?
Auf de nächstn Maulaffn wartn, de uns des Blaue vom Himme vaschprecha?
Wart ma no 10 Joahr?
Oder mach ma doch den 60er-Mo zum Präser, damid ois no lustiga werd wias äh scho is?
Mach ma a Umfrog?

Ich bin für den Bischof von Limburg. Da spielt Geld keine Rolle. Und mit Großbauten kennt er sich auch aus. Wäre die ideale Besetzung.

Und Gott wäre auch noch mit uns.

Bevors as Fuaßvoik etza scho wieder ungeduldig (bei uns glei nach 3 Doog statt nach 3 Monat) werd und de uns no hinterrücks mit Bier überschüttn, muas i mi doch amoi bei Dir melden, obwohl i teilweis no voi in de Verhandlunga steck.

Aber guad, Du wartst ja gwiss aa scho ganz ungeduldig. Oiso, i hob a boa guade und a boa schlechte Nachrichten. De Beste amoi vorweg. Des mit Deiner Arbeitserlaubnis fia an Freistaat is gregelt. Ois EU-Preiß brauchst do scheints gar koane mehra. Ko etza a jeder Preiß herkemma und arbeiten sovui er mog. - Und ko sogar no a Geld dafia verlanga. - Des muas ma se amoi vorstelln! Aber wenn wunderts, vo dera EU is ja no nia net was gscheids kemma. Anderseits ham mia bei Dir so menigs koa Problem net. Zudem hob i meim Spezl vom Landratsamt auftragen, er soi am Betreuungsmaut-Horsti amoi die vo mia unterschriebne Unbedenklichkeitsbescheinigung gebn. I schätz, das Dei Handy- und Komputerüberwachung deshoib in de kommende Wocha abgschoit werd. Drum wunder Di net, wenn Dei Internet auf amoi vui schneller lafft. Dann hob i als guade Nachricht no, das i mit am Jompi scho an Vorvertrag gschlossa hob, der hängt oiso mitdrinna.

Etza zua de weniger guaden Nachrichta. I erreich um’s varrecka an Schorschi net. Deshoib ham mia immer no koa offizielle Freigabe net. Aber i mog etza aa mit da Wahlprogrammsatzung und so net z’lang warten und mach des amoi parallel. – Scheint’s hod da Schorschi, in am Anfoi vo „Emotinational“ de ganze Nacht durchgmachd und se dabei amoi wieder ins Koma gsuffa. Woaßt ja, wia sehr eam Sechzge und des ois am Herza liegt. Und wia sehr eam de etzige Situation auf de Nieren geht. Da übertreibt er as, mit am vom Arzt verschriebenen „vui Dringa“, scho gern amoi. Aber guad, bis zum Sonntag müast a scho wieder fit sein. A Heimspui hod er bisher no nia net verpasst.

Und dann macht de Gschicht mit am Gschaftlfiahrer no a weng a Gschiss. Da Derrick, da Arbeitgeber vo am harie mog a Ablös ham fia eam, wo i no net woaß, ob mia uns des leisten kenna. Drum hob i beim Lemmyng-Gerdl amoi nachgfrogd, was etza mit dera Headhunter-Gschicht los is. Und der hod ma gsogd, das as do scheints a weng Problem geben hod. Da hams oan gnumma, der des bloß im Nebenberuf macht. Hauptberuflich is der scheints in 5. Generation Fotznspangla droben in dem Düsseldorf. Dr. K. Schuitz oder wia der si schreit. Sei Ur-ur-Opa hod 1850 rum amoi in Amerika auf „Headhunting“ umgsattelt, drum hod der da no de Lizenz dazua.

Der hätt aa scho zwoa geeignete Kandidaten gfunden ghabd. Aber leider hod der Dussel-dorfler des mit da Kopfgeldprämie foisch verstanden, und de Kandidaten nachdem er as gfunden hod, dann mit seina Jagdbixn daschossen. – Oan ham’s zwar no hoibwegs wieder zammaflicka kenna, aber so z’rupft kenna mia den hoit etza aa gar nimma hernemma. – Naja, scheints a weng a Depp der Kopfgeldjaga. Aber mei, was mogst vo oam erwarten, der a oids, schwarzschimmligs Bier safft.

Jedenfois werd des mit am neia Gschaftlfiahrer no a weng dauern, wenns überhaupts no was werd in dem Jahr. Da Lemmyng-Gerdl glaabt no dro, aber i bin do mittlerweile skeptisch. Weil de Leit, de wo der Kopfgeldjaga etza im Cafe Viereck no fia an Posten interviewen kannt, und de wo Fuaßboigschaftlerfahrung ham, san ja alle vor St. Adelheim, bei de rodn oogstellt gwen. Und de ander Alternativ, da Heinzi jr., hockt ja seit a boa Jahr mit dem Hoizmichi zamma in oana Zelln und raucht und schnupft an ganzen Doog bloß no Reicherstaberl. In dem Zuastand ko da Kopfgeldjaga eam ja no net amoi gscheid interviewen. - Drum denk i, soit ma uns gar net auf de Headhunter-Gschicht verlassa, sondern selbst a wen suacha.

Mit am Wunschkandidat vo am Jompi, am Limburg-Pinocchio hob i zwar scho telefoniert, aber des werd wohl aa eher nixn. I hob eam, wia mim Jompi abgesprocha, scho zu am Bewerbungsgepräch eigladen, und eam extra a Gammlerticket fia de 1. Klass bsorgt. Aber leider basst er mit seiner langa Nasen (momentan) net in den bleden Regionalzug eini. Selbst in da 1. Klass is scheints net gnua Nasenfreiheit. Und an Intercity kenna mia uns, als derzeit bloße Opposition, no net leisten. Jedenfois solang da Lehrbua-Schäfer de Vereinskreditkarten no verlegt hod und net z’ruckgibt. Drum werd ma mia, beim Thema Gschaftlfiahrer, do no a weng Verhandlungsarbeit vor uns ham.

Aber des besprech ma besser no amoi persönlich. Außerdem hob i ma scho a boa Gedanken zwecks Wahlkampfsatzung gmacht, was mia aa no amoi besprecha soitaten. Am Sonntag fahr i ja zum Spui nunter nach Minga. Drum dad i etza sogn, i dad dann am Sonntag nach am Spui amoi bei Dir Dahoam (is ja oiwei no vom Mittleren Ring obe, am Heizkraftwerk vorbei, an der Ampel links und dann rechts eini?) umeschauhgn. Zamma mit am Jompi und am Schorschi, wenn der bis dahin wieder fit is. Dann kannt ma mia de Wahlprogrammsatzung und an Rest amoi durchgehn. (Bier bring i mit, weils Du ja vermutlich bloß wieder an Rotwein dahoam hosd.) - Hoff as basst so um Fünfe. I ruaf Di vorher aber no amoi oo. Jedenfois dann bis Sonntag bei Dir drunt! – Gfrei mi scho!

GRÖÖÖÖÖHL

Der 60er-Mo griagt ja aa nix aufn Punkt, weshoib nur no der komische Bischof bleibt, vo dem i aber ned glaab, dass der nur oan oanzigen Finger ehrenamtlich fir uns riahd.
Zum Schluss oiso doch der Motor-Gertl. Gebts eahm hoid endlich de 1000 PS, ohne de er nix zambringt!
Ismaik, wia schauts aus, lassd eahm an Bugatti rüberwaxn?

ist doch völlig klar wie das laufen wird. Ismaik ist der einezige der geld in der Kgaa stecken hat. dementspechrechend wird er bestimmen, wer geschäftsführer wird. ich tipp ja auf noor basha. damit haste das problem mit der integration des ismaiks clans und der frage nach dem gf auf einmal geklärt.
dann gibts da noch das problem mit den 6,1 mio. neuen schulden jährlich, sprich einem gewaltigen defizit. nur ismaik kann die löcher stopfen. ich denke er wird das versuchsweise mal diese saison machen, aber nur wenn er einen vertrauensmann als gf hat. logisch.
wie der dann heisst is völlig wurscht.

jetzt aber die gute nachricht: ismaik wird nicht lange bock haben jährlich in ein defizitäres unternehmen zu investieren… und er sucht schon lange einen abnehmer. aber niemand ist so blöd ihm die anteile abzukaufen. also hat ismaik kein bock mehr, verlieren wir endlich die lizenz und können in der bayernliga oder regionalliga im grünwalder von vorne starten, ohne investor, ohne arena, ohne schulden…

Noor Basha als Geschäftsführer, das ist so wahrscheinlich wie eine Tour de France ohne Doping. Also Tendenz geht gegen null.

Es wird Professionalität verlangt seitens des Investors und nicht die Fortsetzung der üblichen Vetternwirtschaft.

Eine andere Funktion für Noor wird sich schon finden.

Das gestreute Gerücht, dass er seine Anteile verkaufen will, wird auch durch andauernde Wiederholung nicht richtiger, auch wenn das paar alt gediente VR gern sehen würden.

Noor Basha als GF würde aber dem von Ismaik selbst formulierten Anforderungsprofil „Profis auf allen wichtigen Positionen“ klar widersprechen. Ein Pöstchen wird er schon bekommen, aber nicht als GF.

Edith raunzt gerade, dass da-kaisa etwas schneller war

Wenn er die Katholische Kirche als Sponsor mitbringt…

mag sein, dass es nicht basha himself wird, aber ismaik muss wenn er seine investitionen nicht verlieren will, richtig investieren: 6 mio. für das defizit plus x mio. in den kader. dazu weiss er dass das unternhemen jedes jahr aufs neue schulden machen wird, weil er bei den entscheidenden posten arena, catering nichts verändern kann. klar ist auch dass er uns das geld quasi schenken muss. erst wenn die kgaa gewinne macht, bekommt er zinsen zurück. das wird aber nie eintreffen ausser wir spielen vl. champions league.

deshalb ist es völlig undenkbar, dass er mayrhofer & co entscheiden lassen wird, wer sein geschenktes geld verbrennen darf. es ist sein geld, also wird er es durch einen mittelsmann auch verwalten.

ich hoffe nur er sieht ein, dass das alles völlig fürn arsch ist und lässt uns insolvent gehen…

Damit die Mannschaft dann mitm Balkensepp aufm Trikot aufläuft? Damit sie ausschauen wie wandelnde Grabsteine? Na gut; so, wie die oft aufm Platz rumstehen, würde diese Optik ja sogar passen…

(Edith fände besonders in der Arena die Friedhofoptik sehr schön.)

Nein, wegen dem göttlichen Geldregen - powered by Jesus ;-)
Unser neues Stadion ist dann ganz bescheiden der „Circus-Petrus“… Ex-Papst Ratzinger ist doch Ehrenmitglied wenn ich mich nicht irre, das könnte dem Kirchlichen Investment den weg ebnen.
Das dann im jeden Kreuzeck ein Krutzifix hängt versteht sich von selbst. Amen.

Geldregen?
Von diesem Hippie?!
Wo der doch im Tempel immer gleich rumhaut, wenns da mal etwas opulenter zugeht!

Na na na… Leute, lasst doch den armen Jesus aus dem Spiel. Ihr wißt doch, dass der nur bedingt was mit der Kirche zu tun hat.

[font=‚Tahoma, Helvetica‘][size=10]Der Papst stirbt und kommt an die Himmelstür.
Petrus begrüßt ihn und fragt nach seinem Namen.
„Ich bin der Papst!“
„Papst… Papst…“, murmelt Petrus, „tut mir leid, ich habe niemanden mit diesem Namen in meinem Buch.“
„Aber… ich bin der Stellvertreter Gottes auf Erden!“
„Gott hat einen Stellvertreter auf Erden?“, sagt Petrus verblüfft. „Komisch, davon hat er mir gar nichts gesagt…“
Der Papst läuft krebsrot an. „Ich bin das Oberhaupt der Katholischen Kirche!“
„Katholische Kirche… nie gehört“, sagt Petrus. „Aber warte mal einen Moment, ich frag den Chef“
Er geht nach hinten in den Himmel und sagt zu Gott: „Du, da ist einer, der sagt, er sei dein Stellvertreter auf Erden. Er heißt Papst. Sagt dir das was?“
„Nee“, sagt Gott. „Kenn ich nicht. Weiß ich nichts von. Aber warte mal, ich frag Jesus. Jeeesus!“
Jesus kommt angerannt. „Ja, Vater, was gibts?“ Gott und Petrus erklären ihm die Situation.
„Moment“, sagt Jesus, „ich schau mir den mal an. Bin gleich zurück.“
Zehn Minuten später ist er wieder da, Tränen lachend.
„Ich fass es nicht“, japst er, „erinnert ihr euch noch an den kleinen Fischerverein, den ich vor 2000 Jahren gegründet habe? Den gibts immer noch!“[/size][/font]

Ansonsten sind mir die ganzen Details um Geld und Investor eigentlich scheißegal. Ich will doch einfach nur, dass der ganze Irrsinn endlich aufhört. Auch die Schmerzen, die mir das bereitet, sollen aufhören. Und ich will endlich nach Hause… Warum lassen sie mich nicht nach Hause? Und warum muss immer alles schlimmer werden, statt besser, wo sie sich doch alle dauernd bemühen…? Wo ist Gott, wenn man ihn mal braucht? Oder Jesus, der die Pharisäer aus und mitsamt der AA davonstaubt und uns zu unseren wahren Kern zurückführt? Kreizdeifi nochamal…

Meistens in der Säbener Straße.

Der denkt sich die ganzen Prüfungen aus, die sein Papa uns dann schickt. Denn er ist ein Gaudibursch und hat gern was zum Lachen.

Oh ja! Pyrotechnik wird legalisiert, bei jedem Tor steigt weißer Rauch auf mit einem lautem Habeus Torjäger! ;-)

Ich bin für Stefan Reuter, hat im Nachhinein betrachtet gar keine so schlechte Arbeit gemacht (z.B. über 3 Millionen für Gebhardt erzielt) und uns im Sommer
Stephan Hain angedreht…

Reuter hat in Augsburg einen Vertrag bis 2015. Dürfte schwierig sein ihn von da loszueisen… Ansonsten wär er sicher keine schlechte Wahl.

Es ist das Ende.
Der Untergang naht.
Wenn jetzt schon Gestalten wir Reuter & Ziffzer nachgeweint wird.
Das wenn mir damals wer gesagt hätte, daß es mal so weit kommt…